FANDOM

Dziesięć Mędrców (十聖 Jū Sei) to symbol Magicznego Stowarzyszenia, najwyższa grupa podejmująca decyzje. Są obrońcami magicznego miasta Ishana.

Informacje

Dziesięć Mędrców to uważani za najsilniejszych magicy w Ishanie i Stowarzyszeniu. Przechodzą ceremonię kanonizacji, gdzie otrzymują swój tytuł, który jest pierwszą z dziesięciu liczb, zależnie od ich siły. Pomimo nazwy, nigdy wszystkie dziesięć pozycji nie zostało zajętych, gdyż wymaga to niezwykłego talentu i umiejętności.[1][2] Mędrcy w świecie BlazBlue noszą czapki, jak stereotypowe wiedźmy, z ich numerem.

W XBlaze – Code: Embryo sądzą, że tytuł Mędrca nie jest już tak ważny, jak kiedyś był, i teraz każdy może nim zostać dzięki odpowiednim kontaktom. Mieli być osobistymi obrońcami głów Stowarzyszenia Magicznego. Niektórzy z Mędrców byli obecni podczas pierwszego wytapiania Embrionu, i najprawdopodobniej zniknęli podczas incydentu w Wadatsumi. Zwei uciekła ze skorumpowanego Stowarzyszenia do nowego miasta Yokozaki dawno temu, a jakiś czas potem trzech innych Mędrców ukradło Bronie Spuścizny i udali się do miasta, gdzie umarli. Potem głowy Stowarzyszenia Magicznego zostali zabili przez Unię o imieniu „Freaks”, a po zdarzeniach z XBlaze – Lost: Memories, Zwei wróciła do Ishany i zaczęła uczyć Kuon Glamred Stroheim, która potem została jedną z nowych Dziesięciu Mędrców.

Członkowie

BlazBlue

XBlaze

Ciekawostki

  • Mędrcy w BlazBlue są nazwani angielskimi liczbami, podczas gdy w XBlaze są to niemieckie liczby.

Odniesienia

  1. BlazBlue: Phase Shift 1 – rozdział 1
  2. BlazBlue: Chronophantasma, Glosariusz, sekcja organizacji, wpis #18

Nawigacja

Szablon:Navigation/Magic Association Szablon:Navigation/Magical Association